Lohjan kaupungin verkkokaupan yleiset myyntiehdot

Näiden asiakassopimusehtojen sisältämät kohdat ovat myyntiehdot asiakkaan ja Lohjan kaupungin välisessä kaupassa. Suorittaessaan maksun palveluistamme asiakas hyväksyy nämä ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä. Sopimus syntyy kun asiakas on suorittanut maksun ja palveluntarjoaja on sen vahvistanut.

Lohjan kaupunki tiedottaa mahdollisista muutoksista asiakassopimusehdoissa viimeistään yhtä kalenterikuukautta ennen muutoksen voimaanastumista.

Lohjan kaupunki julkisyhteisönä (ly 1068322-0) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Lohjan kaupunki pidättää oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Lohjan kaupungin verkkokauppapalvelun kautta voi lunastaa tuotteinaan lueteltuja lupia ja käyttöoikeuksia.

Lohjan kaupungin yhteystiedot
Sähköposti: asiakaspalvelukeskus@lohja.fi
Puhelin: 040 188 6100
Postiosoite: Karstuntie 4 08100 Lohja

Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan www.lohja.fi kotisivulla olevasta verkkokauppa linkistä lisäämällä ne sivuston ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt tuotekuvaukseen kirjatun lisäksi nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä mahdolliset toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Pay verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy asiakkaan ja Lohjan kaupungin välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: www.visma.fi/vismapay

Maksutavat
Visma Pay-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Jousto, Fellow lasku ja Fellow Yrityslasku.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 3154 2037 (arkisin klo 8-16)
Osoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus
Tuotteen tai käyttöoikeuden tapa on ilmoitettu verkkokauppatuotteen ominaisuuksissa.

Palautukset
Lohjan kaupungin verkkokauppatuotteet poikkeavat tavanomaisista verkkokauppatuotteista, eikä niissä ole samankaltaista palautus- tai vaihtomahdollisuutta. Tuotekuvauksessa on kerrottu tuotteen ominaisuudet ja käyttötarkoitus.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Lohjan kaupungin verkkokauppatuotteet poikkeavat tavanomaisista verkkokauppatuotteista, eikä niissä ole tavanomaisia peruuttamisen ominaisuuksia. Tuotekuvauksessa on kerrottu tuotteen ominaisuudet, käyttötarkoitus ja peruuttamismahdollisuudet.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelukeskus@lohja.fi. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi