Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue tuottaa sosiaali- ja terveyspalvelut 1.1.2023 alkaen
Vammaispalvelujen neuvontapuhelin 044 3748878 vastaa maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 9-12 aina 24.1.2023 asti, jolloin puhelinjärjestämä muuttuu.
LUVN-vaihde 029 151 2000 Palvelunumero ja takaisinsoittojärjestelmä aktivoituvat 25.1.2023. Puhelinajat ma, ke ja pe klo 9-12 https://www.luvn.fi/fi/palvelut/sosiaalipalvelut/vammaispalvelut
VAMMAISPALVELU – JA SOSIAALIHUOLTOLAIN MUKAISEN KULJETUSPALVELUN MUUTOKSET 1.11.2021 ALKAEN
Uudet kuljetuspalvelun asiakas- ja toimintaohjeet otettiin käyttöön.
Kuljetuspalveluun liittyvien taksimatkojen ja tilausvälityspalvelun palveluntuottajina toimivat Lähitaksi Oy ja Menevä Oy. Asiakas voi jokaiselle matkalle valita kummalta palveluntuottajalta tilaa taksikuljetuksen.
Tilausyhteystiedot ovat:
Lähitaksi Oy
Puhelin, suomenkielinen palvelu: 0800 05168
Puhelin, ruotsinkielinen palvelu: 0800 05167
Tekstiviesti: 18373
Sähköposti: kuntakuljetus@lahitaksi.fi
Mobiilisovellus: Taksini (iPhone, Android) [Sovelluksen lataamisohje]
Menevä Oy
Puhelin, suomenkielinen palvelu: 0800 96135
Puhelin, ruotsinkielinen palvelu: 0800 96145
Tekstiviesti: 050 902 3938
Sähköposti: verna@meneva.fi
Mobiilisovellus: Menevä Verna (iPhone, Android) [Sovelluksen lataamisohje]
Matkojen omavastuiden perimisestä autoissa luovutaan ja kunta laskuttaa omavastuut palvelun käyttäjältä kuukausittain jälkikäteen.
Asiakkaille on postitettu uusi kuljetuspalvelukortti, joka on voimassa 1.12.2021 alkaen.
________________________________________________________________________________
Digitaalisuus muuttaa meidän kaikkien elämää. Haluamme auttaa sinua löytämään sinulle hyödyllisiä sovelluksia. Tässä on ensimmäinen vinkkimme. Mikäli tiedät jonkin vastaavan sovelluksen tai jonkin muun, josta kaikkien olisi hyvä tietää, niin kerro siitä meille: vammaispalvelut@lohja.fi
on suomalainen sovellus, joka on kehitetty helpottamaan vammaisten ihmisten elämää. Voit kokeilla maksutta ja sitoumuksetta tätä uutta sovellusta.
What Matters to Me- sovellus on helppo ottaa käyttöön ja sitä voi käyttää monipuolisesti, esimerkiksi:
Mikäli haluat apua sovelluksen käyttämisessä, lähetä sähköpostia osoitteeseen support(a)whatmattersme.com (saat apua suomenkielellä). Maksuttoman kokeilujakson loppupuolella saat sähköpostiisi kyselylinkin. Kyselyn avulla voit antaa palautetta ja kehitysehdotuksia. Kun maksuton kokeilujakso päättyy, voit itse päättää haluatko jatkaa sovelluksen käyttöä. Mitään pakkoa sovelluksen käyttämiseen ei ole. Sovelluksen omistaa suomalainen yritys Bestser Oy.