Tiedote postilakon vaikutuksista Lohjan kaupungin toimintaan

Valtteri -varis

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU:n lakot laajenivat maanantaina 25.11.2019 klo 00:00 alkaen postinjakelun, postinkäsittelyn, pakettilajittelun ja postinkuljetuksen lisäksi myös Postin toimihenkilö- ja myymälätehtäviin koko maassa jatkuen 22.12.2019 klo 24.00 saakka.

Myyntilaskut

Lakon aikana kaikki verkkolaskut lähtevät normaalisti eteenpäin. Postin kuljetettavaksi päätyvien laskujen osalta lakon vaikutukset huomioidaan siten, että laskut siirretään muistutukselle vasta, kun asiakkaan voidaan olettaa saaneen laskun postin kautta lakon päätyttyä. Suosittelemme mahdollisuuksien mukaan e-laskun käyttöönottoa sekä asioimaan sähköisissä kanavissa.
Laskuihin liittyvistä asioista saa lisätietoa Lowell Oy;ltä p. 010 2700 390 tai laskutus@lowell.com

Päätökset ja muut tiedoksiannot

Tiedoksiantoja, joiden antopäivämäärällä on merkitys päätöksen lainvoimaisuuteen tai jotka ovat kiireellisiä, annetaan sähköpostitse asianomaisen suostumuksella tai henkilökohtaisesti.

Lisätietoja antavat hallintoasiantuntijat Katja Erätuli-Keskinen, 044 369 1216, Hannele Turunen, 044 369 1542, Päivi Kesälä, 044 369 1541 tai  kaupunginlakimies Mikko Kuosmanen, 019 369 4349.

Aiheen mukaiset uutiset: