Oletko jo ennättänyt asioida Lohjan Digihyvinvoinnin chat-vastaanotolla?

Palvelun kautta voit olla yhteydessä terveydenhuollon ammattilaiseen mikäli sinulla on erilaisia terveyteen liittyviä huolia. Palvelun kautta voit myös tarvittaessa perua vastaanottoaikasi sekä hoitaa reseptiasioita.

Lohja avasi keskustan terveysaseman chat-vastaanoton tiistaina 8.3.2022. Palvelun kautta voit olla yhteydessä terveydenhuollon ammattilaiseen mikäli sinulla on erilaisia terveyteen liittyviä huolia. Palvelun kautta voit myös tarvittaessa perua vastaanottoaikasi sekä hoitaa reseptiasioita.
Palvelun kautta pystyt välittämään ammattilaiselle myös kuvia vaivastasi, mikäli kärsit esimerkiksi ihottumasta tai silmäoireista.

Voit myös hoitaa reseptiasioitasi mikäli tämä ei jostain syystä onnistu Omakannan kautta.
Matkapuhelimeesi ladattavan Digihyvinvointi-sovelluksen avulla asiointi on helppoa ja vaivatonta. Voit nyt asioida terveydenhuollon ammattilaisen kanssa reaaliaikaisesti missä ikinä oletkin.
Chat-vastaanotolle ei tarvitse varata aikaa, mutta sinne pitää tunnistautua suomi.fi-palvelussa.

Digihyvinvoinnin chat-vastaanotto palvelee keskustan terveysaseman asiakkaita kiireettömissä asioissa ma, ti ja to 8.30 – 15.00, ke ja pe 8.30 – 13.

Pusulan, Karjalohjan ja Sammatin terveysasemien asiakkaat voivat hyödyntää oman terveysasemansa OmaMehiläinen chat-palvelua.

Chat-vastaanotolle pääset Lohjan terveyspalveluiden sähköisen asioinnin sivun kautta: https://www.lohja.fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/terveyspalvelut-sahkoinen-asiointi/

Aiheen mukaiset uutiset:

Share This