Vill du påverka hurdana kontaktkanaler och rådgivningstjänster som kommer att ingå i social- och hälsovården i fortsättningen?

Kom med och diskutera: Smidig tillgång till social- och hälsovård 17.6.2021

Hur får man så lätt och snabbt som möjligt rätt social- och hälsovård? Vi utvecklar nu rådgivningen och kontaktkanalerna inom Västra Nylands social- och hälsovård för att ditt ärende ska framskrida snabbt redan vid första kontakten.

Vi utvecklar nu alla telefontjänster, digitala tjänster som används på egen hand, interaktiva distanstjänster, såsom mottagning på distans, samt de serviceställen som du kan komma till utan tidsbokning. Det viktigaste är att du lätt hittar den information du behöver och en kontaktkanal som passar dig.

Vill du påverka hurdana kontaktkanaler och rådgivningstjänster som kommer att ingå i social- och hälsovården i fortsättningen? Kom med och diskutera!

Läs mer; Smidig tillgång till social- och hälsovård: Vi förnyar kontaktkanaler och rådgivningstjänster
https://www.lu-palvelut.fi/sv-FI/Smidig_tillgang_till_social_och_halsovar(192623)

Smidig tillgång till social- och hälsovård Teams-möte på webben:
torsdag 17-06-2021 kl 17.30 – 18.30

Plats:
Länken till mötet publiceras här senast 16.6.; https://www.lu-palvelut.fi/sv-FI/Vastra_Nylands_social_och_halsovardsprogram/Smidig_tillgang_till_social_och_halsovar(192621)

Arrangör:
Västra Nylands social- och hälsovårdsprogram

Relaterade nyheter:

Share This