Lohja700-uusi vuosi 2024 Lohjan torilla 31.12. klo 21

Lohjan 700-vuotisjuhlavuosi huipentuu ikimuistoisiin uuden vuoden juhliin Lohjan torilla 31.12.2023 klo 21 alkaen. Maksuttomassa tapahtumassa esiintyvät legendaarinen Aikakone sekä paikallinen Angeleyes Abba Tribute. Tapahtuman juontajana nähdään Jaakko Selin. Illan päättää juhlava ilotulitus. Tervetuloa mukaan vielä kerran juhlimaan 700-vuotiasta Lohjaa!

Lohjan kaupungin talousarvio 2024 – epävarmuuden keskellä kohti kestävää kasvua

Lohjan kaupungin taloustilanne on suhteellisen hyvä suurista muutoksista ja yleisestä taloustilanteesta huolimatta. Sosiaali- ja terveyspalvelut sekä pelastustoimi ovat siirtyneet hyvinvointialueelle, mutta niihin liittyviä yhteistoiminnallisia rakenteita ja rahoitusratkaisuja ei ole vielä saatu valmiiksi. Tulevat talousarviovuodet näyttävät, mihin kaupungin talous todellisuudessa asettuu.

Lapsen oikeuksien viikko Lohjalla

Marraskuun lopussa juhlitaan jälleen Kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää. Lapsen oikeuksien päivä tarjoaa mahdollisuuden lisätä tietoisuutta lasten oikeuksista ja niiden tärkeydestä kaikkialla maailmassa. Eri puolilla maailmaa järjestetään tapahtumia ja aktiviteetteja lasten oikeuksien edistämiseksi ja lasten äänen kuuluviin saamiseksi päätöksenteossa.

Tervetuloa juhlimaan Lohjan 700-vuotissynttäreitä!

Tule mukaamme juhlimaan Lohjan 700-vuotistaivalta! Juhlavuosi huipentuu elokuussa 10.–13.8.2023 vietettävään pääjuhlaan, jolloin tapahtumia riittää niin kulttuurinystävälle kuin festivaalikävijälle. Kaikki tapahtumat ovat maksuttomia ja avoimia kaikille.